Hello
Pozdravljeni v najbolj igrivi trgovini :)

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Pred uporabo naše spletne trgovine pozorno preberite  pogoje poslovanja. V kolikor boste nakupovali v spletni trgovini BushyBoo pomeni, da ste seznanjeni s splošnimi pogoji naše spletne trgovine, ki so opisani spodaj.
Podjetje Tjaša Prodan s.p. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni trgovini. 

NAZIV, PODATKI IN SEDEŽ PODJETJA

Spletna prodaja, Žiga Brišar s.p.

Sedež podjetja: 
Žiga Brišar
Tržaška cesta 36
1360 Logatec
Slovenija
ID zavezanca za DDV: SI18537448
TRR: SI56 0400 0028 1579 592 (OTP)

Ustanovitev: 3.10.2024
Standardna klasifikacija dejavnosti : 46.190

E-pošta: info@bushyboo.si

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja BushyBoo.si so v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Splošni pogoji obravnavajo delovanje BushyBoo.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S spletno trgovino upravlja podjetje Žiga Brišar s.p. (v nadaljevanju BushyBoo.si). Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem na spletni strani (kupec v spletni trgovini). Spletna stran je postavljena na platformi WooCommerce, preko WordPressa. Z oddajo naročila kupec ali registrirani uporabnik potrjujeta, da sta v celoti seznanjena i splošnimi pogoji poslovanja, ki so navedeni na tej strani in se kupec z njimi v celoti strinjata. 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Kot ponudnik se zavezujemo, da bomo vsakemu kupcu  zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • vse kontaktne podatke, ki lahko uporabniku omogočajo hitro  komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku, za daljše dobavne roke obvestimo preko e-pošte ali s telefonskim klicom),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene so jasno in nedvoumno določene 
  • način plačila in dostave 
  • za vračilo ali pritožbo nam lahko pišete na e-pošto ali nas pokličete. Za vračilo po pošti priložite obrazec: OBRAZEC ZA VRAČILO.

REGISTRACIJA

Za nakupovanje v spletni trgovini BushyBoo ni potrebna registracija.
Ob registraciji pa vam prinaša številne ugodnosti in olajša nakupe:

  • lažji pregled zgodovine naročil,
  • sledenje naročilom,
  • shranjevanje izdelkov na seznam želja,
  • shranjevanje več naslovov za dostavo.

Ob registraciji uporabnik pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletne trgovine BushyBoo.si dostopa do svojega profila »Moj račun«. Uporabnik se ponovno vpiše v svoj račun v razdelku »Prijava«, kjer vpiše svoje podatke in potrdi registracijo. Po elektronski pošti prejme geslo za prijavo. Geslo se ob prvi prijavi lahko spremeni.

NAROČILO IN CENE

Oddaja naročila je  v slovenskem jeziku preko spleta 24 ur na dan ter celo leto. Naročate lahko izdelke, ki so na zalogi, kot tudi izdelke, ki so dobavljivi pri dobaviteljih. Cene so navedene v EUR in vsebujejo DDV. Končna cena za izbrano blago se pokaže pri oddaji naročila. 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in dobi stranka na e-pošto potrditev naročila.

Kupoprodajna pogodba se hrani v obliki računa in jo lahko na zahtevo kupca slednjemu tudi posredujemo.

BushyBoo.si si pridržuje pravico, da zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. Gre npr. za primere, ko obstaja sum, da gre za namišljen nakup, kjer pred pošiljanjem kontaktiramo kupca in se le ta ne odzove, so pri naročilu posredovani nepopolni podatki ali v kolikor bi pri naročilu prišlo do tehnične napake. V kolikor bi kupec naročilo na kakršen koli način že plačal, mu celotno kupnino vrnemo. Za vračilo potrebujemo kupčev ime in priimek, naslov ter TRR.  

POPUSTI IN POSEBNE AKCIJE

Popusti in znižane cene so lahko začasne ali trajne. Znižane cene je možno uveljavljati na več načinov:

– ob posebnih sezonskih akcijah, ki so objavljene na socialnih omrežjih ali preko mailing liste,

– za izdelke v kategoriji RAZPRODAJA (nekaterim izdelkom je cena znižana trajano, nekaterim le začasno).

AKCIJSKE CENE IZDELKOV

Cene so znižane, ker se izdelki ukinjajo iz prodaje ali pa ker čistimo zaloge.

Izdelki so brezhibni, nimajo napak in so visoke kakovosti. 

POSTOPEK NAROČILA

1. IZBIRA IZDELKA

Na spletni strani www.BushyBoo.si v kategorijah izberete izdelek in kliknete povezavo “Dodaj v košarico”. V kolikor je potrebno, izberete izdelku potrebne lastnosti (velikost ali barvo). Sistem izpiše, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico (pokaže se kljukica). Pokaže se vam okenček Prikaži košarico, kjer lahko preverite stanje naročila.

2. KOŠARICA

V zgornjem levem kotu se nahaja ikona nakupovalne košarice. S klikom na ikono se vam prikaže vsebina vaše nakupovalne košarice. V košarici imate možnost spremeniti količino izdelka. Lahko tudi vpišete kupon za popust. Za zaključek naročila kliknete na Nadaljuj na blagajno. Najmanjši znesek za nakup je 5 eur!

 3. BLAGAJNA

Na strani blagajne izpolnite naslednje podatke:

  • Podrobnosti o plačniku: ime, priimek, naslov, telefonska številka, telefon in e-mail naslov

Morate izpolniti vsa polja, ki so označena z zvezdico. 

  • Podatki o dostavi

Lahko odkljukate in izpolnite tudi Dostavi na drugi naslov.

  • Način plačila

Izbirate lahko med načini plačila: po povzetju, preko kreditne kartice ali na trr podjetja.

  • Opombe naročila

V polju Opombe naročila lahko zapišete, če nam želite še kaj dodatnega sporočiti pred oddajo naročila.

Ko vse izpolnite kliknete na Kupite sedaj.

  • Naročilo

Pred končno oddajo naročila kupec preveri pravilnosti naročila, omogočen je celotni pregled vsebine naročila. Prikazana je skupna vrednost artiklov (z vštetimi popusti), stroški poštnine in skupni strošek nakupa. 

S klikom na “Zaključek nakupa” uporabnik potrdi naročilo. Z oddajo naročila se kupec strinja s plačilom in je dolžan ponudniku plačati celotno kupnino za opravljen nakup. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na strani izpiše tekst: Vaše naročilo je bilo uspešno oddano. O statusu naročila je kupec obveščen na elektronski naslov. 

Postopek obveščanja o nakupu

  • Naročilo

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Kupec ima pri tem koraku še vedno možnost, da naročilo prekliče.

  • Račun

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Kupec prejme po elektronski pošti račun. V kolikor je izbran način plačila preko računa, je kupec dolžan plačati znesek naročila na ponudnikov račun.

  • Dostava

Ponudnik je blago pripravil in ga odposlal. O tem po elektronski pošti obvesti kupca in ga hkrati seznani s številko sledenja, s katero lahko sledi paketu pri dostavni službi, ki je bila izbrana.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednja plačila:

  •  Po predračunu  

Predračun za plačilo vam bomo poslali na vaš e-naslov. Po prejemu plačila bomo odpremili pošiljko. Rok veljavnosti predračuna je 8 dni.  Način plačila po predračunu označite v košarici pod zavihkom “Način plačila”. V tem primeru plačate preko svoje spletne banke ali z UPN nalogom ali položnice.

  • Plačilo po povzetju – kurirju dostavne službe

V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, lahko plačate le z gotovino. Ta način plačila vam omogoča, da blago plačate kurirju ob dostavi. Zato morate biti ob prevzemu prisotni in imeti dovolj gotovine za plačilo kupnine.

  • Preko plačilnih kartic

    Preko vtičnika STRIPE je mogoče plačilo preko plačilnih kartic VISA/MASTERCARD/MAESTRO. Plačilo z kartico je varno in skrbno varovano.

Dostava

BushyBoo.si dostavlja samo po Sloveniji. Za dostavo v tujino nam pišite na info@bushyboo.si.

Dostavljamo z POŠTO SLOVENIJE. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito. 

Blago, ki je na zalogi in naročeno na spletni strani vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času. Želen izdelek vam bomo odposlali najkasneje v 1-5 delovnih dneh po plačilu blaga. V kolikor bi prišlo do zamude pri dostavi, ponudnik o tem obvesti kupca, ki lahko odstopi od pogodbe.

Če izdelek ni na zalogi vas obvestimo o dobavi preko e-nasloca ali po telefonu.

Dostava v Sloveniji:

  • Brezplačna dostava: Za nakupe nad 40 EUR, na blagajni se vam bo prikazala opcija Brezplačna dostava, ki jo pred oddaja naročila le potrdite.

  • Za nakupe pod 40 eur je strošek poštnine 3,90 EUR.

.

Rezervacija izdelka

Izdelek je rezerviran z oddajo vašega naročila. Ni dovolj, da izdelek dodate v košarico. Nakup je potrebno zaključiti tako, da zaključite nakup na blagajni v spletni trgovini in dobite potrdilo naročila po elektronski pošti. Vendar pozor: vsako naročilo je v spletni trgovini shranjeno samo 10 dni. V kolikor v tem času ne dobimo plačila, bo vaše naročilo žal stornirano. Hvala za razumevanje.

Ostalo

BushyBoo.si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja z darilnimi boni brez posebne najave. Morebitni spori med strankami, ki izvirajo ali so v kakršnikoli povezavi z darilnimi boni, se rešujejo sporazumno. V nasprotnem primeru bo spor reševalo pristojno sodišče.

Vračilo in menjava blaga

Želimo, da v naši spletni trgovini nakupujete brez pomislekov in z veseljem. Če vas skrbi, da bo naročeni izdelek prevelik ali premajhen, če morda ne bo ravno take barve, kot ste si želeli, nas prosim kontaktirajte na info@bushyboo.si in z veseljem vam bomo pomagali pri izbiri prave velikosti ali z dodatnimi informacijami o izdelku.

V kolikor vam izdelek ne bo odgovarjal, ga lahko vrnete. Pri pogodbah sklenjenih na daljavo, imate kot potrošnik pravico (iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov), da nam v 14 dneh sporočite, da odstopate od pogodbe. Razloga ni potrebno navesti.

V naslednjih 14 dneh nam morate kupljeni izdelek tudi vrniti – nenošen in *v nepoškodovani embalaži, z vsemi etiketami in računom.

Edini strošek, ki vas kot potrošnika bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če kot potrošnik odstopite od pogodbe, vam naše podjetje vrne vsa opravljena plačila najkasneje v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov, začne teči rok za odstop od pogodbe pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago.

Priložena mora biti kopija računa. Kot kupec sami nosite breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želite vrniti ali zamenjati, razen če je do tega prišlo brez vaše krivde. 

V 14 dneh po prejemu obvestila, vam bomo brez vprašanj vrnili stroške kupnine. Edini strošek, ki vas bremeni, je strošek vračanja blaga – poštnina od vas do našega skladišča. V primeru zamenjave blaga plačate tudi strošek ponovnega pošiljanja blaga (3,50 eur), v kolikor je znesek artikla manjši od 40 eur.

V kolikor v primeru odstopa od pogodbe, na željo kupca ni bila izvršena zamenjava blaga, prodajalec vrne celotno kupnino v roku 14 dni od prejetja obvestila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

* v kolikor prejmemo izdelek s poškodovano embalažo (ki ni bila zaščitena za namen prevoza), odštejemo od vračila 20% zneseka kupnine!

Postopek zamenjave blaga

Podjetje Žiga Brišar s.p. v primeru zamenjave blaga nemudoma vrne kupnino za izdelek. Kot stranka lahko kasneje naredite novo naročilo za blago, katerega želite imeti. Šele ko bo izdelek prispel na omenjen naslov, pošljemo nov izdelek (iz ustvarjenega novega naročila) potrošniku na podan naslov.

Naslov za vračila je naslov podjetja (glej zgoraj).

Postopek vračanja

Prosimo vas, da natisnete in izpolnite OBRAZEC ZA VRAČILO.

Izpolnite ga ter ga skupaj z izdelkom (nepoškodovanim, nanošenim, v originalni embalaži) in računom pošljite na naslov podjetja (Žiga Brišar s.p., Tržaška cesta 36, 1370 Logatec).

Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v nepoškodovani embalaži z vsemi pripadajočimi etiketami, takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga, vam vrnemo prejeta plačila. Ob vračilu blaga mora kupec za namen vračila kupnine sporočiti osebne podatke ter transakcijski račun ali svoj paypal račun, na katerega želi vračilo plačila. Denar vam običajno vrnemo na isti plačilni vir, iz katerega je bilo naročilo plačano. 

Nekaj nasvetov pred nakupom

Da bi se izognili vsem postopkom menjave, vas vljudno prosimo, da pred nakupom preverite tabele velikosti in jih primerjate s svojimi merami ali merami vašega otroka. Če potrebujete nasvet pri izbiri prave velikosti, vam z veseljem vedno pomagamo.

Nekaj nasvetov ob prejemu paketa

Možnost vračila ali zamenjave izdelkov je namnjena temu, da lahko izdelek, če niste zadovoljni z njim, brez težav vrnete in odstopite od pogodbe. Vendar to tudi pomeni, da imate tudi vi določene obveznosti. Prosimo, da upoštevate spodnje nasvete in si tako omogočite zamenjavo oziroma vračilo izdelkov:

Reklamacija artiklov: Reševanje reklamacij in zahtevki iz naslova garancije ali stvarne napake se rešujejo v skladu z veljavno zakonodajo ter v skladu s Pogoji nakupa blaga in storitev. Reklamacije artiklov z obstoječo napako nam sporočite na e-mail info@bushyboo.si.

V primeru da ima artikel proizvajalčevo garancijo, le-to opravi proizvajalec.

Pri tem primeru gre za stvarno napako. Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Uveljavitev stvarne napake

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov: info@bushyboo.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Žiga Brišar ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Žiga Brišar s.p.., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

SPLETNO REŠEVANJE SPOROV

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.Tja185

Shopping Cart