Hello
Pozdravljeni v najbolj igrivi trgovini :)

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Pred uporabo naše spletne trgovine pozorno preberite  pogoje poslovanja. V kolikor boste nakupovali v spletni trgovini BushyBoo pomeni, da ste seznanjeni s splošnimi pogoji naše spletne trgovine, ki so opisani spodaj.
Podjetje Žiga Brišar s.p. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni trgovini. 

PRENESI SPLOŠNE POGOJE V PDF

NAZIV, PODATKI IN SEDEŽ PODJETJA

Kratko ime (PRS): Žiga Brišar s.p.
Dolgo ime (PRS): Spletna prodaja, Žiga Brišar s.p.
Sektorska pripadnost: S.14100 (Samozaposleni delodajalci)
Pravnoorganizacijska oblika: Samostojni podjetnik posameznik s.p.

Sedež podjetja: 
Žiga Brišar
Tržaška cesta 36
1360 Logatec
Slovenija
ID zavezanca za DDV: SI18537448
Matična številka. 9761004000
TRR: SI56 0400 0028 1579 592 (OTP)
TELEFONSKI KONTAKT: 040/193-540

Ustanovitev: 3.10.2024
Standardna klasifikacija dejavnosti : 46.190
Dejavnost SKD: G47.120 – Druga nespecializirana trgovina na drobno

E-pošta: info@bushyboo.si

Ponudnik storitev je samostojni podjetnik – normiranec, ki ni zavezanec za DDV. V skladu s 5. odstavkom 7. člena Zakona o davčnem postopku (ZVPot-1) in 1. odst. 94. člena .

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja BushyBoo.si so v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Splošni pogoji obravnavajo delovanje BushyBoo.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

1. Mednarodni okvirji in kodeksi

  • UNCITRAL Model Law on Electronic Commerce
    – Mednarodni modelni zakon za države, ki ureja veljavnost elektronskih zapisov, elektronskih podpisov in digitalnih transakcij.

  • OECD Guidelines for Consumer Protection in the Context of Electronic Commerce
    – Smernice OECD določajo pravila za zaščito potrošnikov v e-poslovanju (poštena predstavitev izdelkov, varstvo podatkov, pravica do odstopa).

  • ICC Code of Advertising and Marketing Communication Practice (ICC Advertising Code)
    – Mednarodni kodeks, ki ga uporablja tudi EU kot referenco za etično oglaševanje in e-trženje.

  • ISO/IEC standardi za informacijsko varnost in e-poslovanje, med njimi:

    • ISO/IEC 27001 (upravljanje informacijske varnosti)

    • ISO/IEC 27017 (varnost v oblaku)

    • ISO/IEC 27018 (zaščita osebnih podatkov v oblaku)

    • ISO 9001 (sistem kakovosti – pogosto uporabljen v e-poslovanju za zaupanje kupcev)


2. Evropski okvirji (ker Slovenija spada v EU)

 

  • GDPR (General Data Protection Regulation) – obvezna skladnost za varstvo osebnih podatkov uporabnikov.

  • PSD2 (Payment Services Directive 2) – pravila za elektronska plačila, varnost transakcij in avtentikacijo uporabnikov.

  • Direktiva o elektronskem poslovanju (2000/31/EC) – določa osnovna pravila za spletne trgovce v EU.

  • Direktiva o pravicah potrošnikov (2011/83/EU) – pravica do vračila izdelka v 14 dneh, jasne informacije o cenah, stroških dostave ipd.

S spletno trgovino upravlja podjetje Žiga Brišar s.p. (v nadaljevanju BushyBoo.si). Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem na spletni strani (kupec v spletni trgovini). Spletna stran je postavljena na platformi WooCommerce, preko WordPressa. .

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Kot ponudnik se zavezujemo, da bomo vsakemu kupcu  zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • vse kontaktne podatke, ki lahko uporabniku omogočajo hitro  komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku, za daljše dobavne roke obvestimo preko e-pošte ali s telefonskim klicom),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene so jasno in nedvoumno določene 
  • način plačila in dostave 
  • za vračilo ali pritožbo nam lahko pišete na e-pošto ali nas pokličete. Za vračilo po pošti priložite obrazec: OBRAZEC ZA VRAČILO.

REGISTRACIJA

Za nakupovanje v spletni trgovini BushyBoo ni potrebna registracija.
Ob registraciji pa vam prinaša številne ugodnosti in olajša nakupe:

  • lažji pregled zgodovine naročil,
  • sledenje naročilom,
  • shranjevanje izdelkov na seznam želja,
  • shranjevanje več naslovov za dostavo.

Ob registraciji uporabnik pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletne trgovine BushyBoo.si dostopa do svojega profila »Moj račun«. Uporabnik se ponovno vpiše v svoj račun v razdelku »Prijava«, kjer vpiše svoje podatke in potrdi registracijo. Po elektronski pošti prejme geslo za prijavo. Geslo se ob prvi prijavi lahko spremeni.

NAROČILO IN CENE

Oddaja naročila je  v slovenskem jeziku preko spleta 24 ur na dan ter celo leto. Naročate lahko izdelke, ki so na zalogi, kot tudi izdelke, ki so dobavljivi pri dobaviteljih. Cene so navedene v EUR in vsebujejo DDV. Končna cena za izbrano blago se pokaže pri oddaji naročila. Cene blaga oziroma izdelkov se ne prilagaja na podlagi avtomatiziranega sprejemanja odločitev, cene so postavljene ročno ter individualno. Podjetje se zavezuje da ne sprejema odločitev prilagajanja cen glede na profile vedenja profil kupca ter specifičnim potrošnikom. 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko stranka (kupec)  sprejme ponudbo in jo sama potrdi.

Kupoprodajna pogodba se hrani v obliki računa in jo lahko na zahtevo kupca slednjemu tudi posredujemo.

BushyBoo.si si pridržuje pravico, da zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. Gre npr. za primere, ko obstaja sum, da gre za namišljen nakup, kjer pred pošiljanjem kontaktiramo kupca in se le ta ne odzove, so pri naročilu posredovani nepopolni podatki ali v kolikor bi pri naročilu prišlo do tehnične napake. V kolikor bi kupec naročilo na kakršen koli način že plačal, mu celotno kupnino vrnemo. Za vračilo potrebujemo kupčev ime in priimek, naslov ter TRR.  

POPUSTI IN POSEBNE AKCIJE

Popusti in znižane cene so lahko začasne ali trajne. Znižane cene je možno uveljavljati na več načinov:

– ob posebnih sezonskih akcijah, ki so objavljene na socialnih omrežjih ali preko mailing liste,

– za izdelke v kategoriji RAZPRODAJA (nekaterim izdelkom je cena znižana trajano, nekaterim le začasno).

AKCIJSKE CENE IZDELKOV

Cene so znižane, ker se izdelki ukinjajo iz prodaje ali pa ker čistimo zaloge.

Izdelki so brezhibni, nimajo napak in so visoke kakovosti. 

POSTOPEK NAROČILA

1. IZBIRA IZDELKA

Na spletni strani www.BushyBoo.si v kategorijah izberete izdelek in kliknete povezavo “Dodaj v košarico”. V kolikor je potrebno, izberete izdelku potrebne lastnosti (velikost ali barvo). Sistem izpiše, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico (pokaže se kljukica). Pokaže se vam okenček Prikaži košarico, kjer lahko preverite stanje naročila.

2. KOŠARICA

V zgornjem levem kotu se nahaja ikona nakupovalne košarice. S klikom na ikono se vam prikaže vsebina vaše nakupovalne košarice. V košarici imate možnost spremeniti količino izdelka. Lahko tudi vpišete kupon za popust. Za zaključek naročila kliknete na Nadaljuj na blagajno. Najmanjši znesek za nakup je 5 eur!

 3. BLAGAJNA

Na strani blagajne izpolnite naslednje podatke:

  • Podrobnosti o plačniku: ime, priimek, naslov, telefonska številka, telefon in e-mail naslov

Morate izpolniti vsa polja, ki so označena z zvezdico. 

  • Podatki o dostavi

Lahko odkljukate in izpolnite tudi Dostavi na drugi naslov.

  • Način plačila

Izbirate lahko med načini plačila: po povzetju, preko kreditne kartice ali na trr podjetja.

  • Opombe naročila

V polju Opombe naročila lahko zapišete, če nam želite še kaj dodatnega sporočiti pred oddajo naročila.

Ko vse izpolnite kliknete na Kupite sedaj.

  • Naročilo

Pred končno oddajo naročila kupec preveri pravilnosti naročila, omogočen je celotni pregled vsebine naročila. Prikazana je skupna vrednost artiklov (z vštetimi popusti), stroški poštnine in skupni strošek nakupa. 

S klikom na “Zaključek nakupa” uporabnik potrdi naročilo. Z oddajo naročila se kupec strinja s plačilom in je dolžan ponudniku plačati celotno kupnino za opravljen nakup. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na strani izpiše tekst: Vaše naročilo je bilo uspešno oddano. O statusu naročila je kupec obveščen na elektronski naslov. 

Postopek obveščanja o nakupu

  • Naročilo

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Kupec ima pri tem koraku še vedno možnost, da naročilo prekliče.

  • Račun

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Kupec prejme po elektronski pošti račun. V kolikor je izbran način plačila preko računa, je kupec dolžan plačati znesek naročila na ponudnikov račun.

  • Dostava

Ponudnik je blago pripravil in ga odposlal. O tem po elektronski pošti obvesti kupca in ga hkrati seznani s številko sledenja, s katero lahko sledi paketu pri dostavni službi, ki je bila izbrana.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednja plačila:

  •  Po predračunu  

Predračun za plačilo vam bomo poslali na vaš e-naslov. Po prejemu plačila bomo odpremili pošiljko. Rok veljavnosti predračuna je 8 dni.  Način plačila po predračunu označite v košarici pod zavihkom “Način plačila”. V tem primeru plačate preko svoje spletne banke ali z UPN nalogom ali položnice.

  • Plačilo po povzetju – kurirju dostavne službe

V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, lahko plačate le z gotovino. Ta način plačila vam omogoča, da blago plačate kurirju ob dostavi. Zato morate biti ob prevzemu prisotni in imeti dovolj gotovine za plačilo kupnine.

  • Preko plačilnih kartic

    Preko vtičnika STRIPE je mogoče plačilo preko plačilnih kartic VISA/MASTERCARD/MAESTRO. Plačilo z kartico je varno in skrbno varovano.

Dostava

BushyBoo.si dostavlja samo po Sloveniji. Za dostavo v tujino nam pišite na info@bushyboo.si.

Dostavljamo z POŠTO SLOVENIJE. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito. 

Blago, ki je na zalogi in naročeno na spletni strani vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času. Želen izdelek vam bomo odposlali najkasneje v 1-5 delovnih dneh po plačilu blaga. V kolikor bi prišlo do zamude pri dostavi, ponudnik o tem obvesti kupca, ki lahko odstopi od pogodbe. Za izdelke, ki niso na zalogi in se lahko naročijo (na zalogi-nima zaloge, a se lahko naroči) se rok dobave naknadno preveri pri dobaviteljih. Predviden rok dobave je 14-21 dni.

Če izdelek ni na zalogi vas obvestimo o dobavi preko e-nasloca ali po telefonu.

Dostava v Sloveniji:

  • Brezplačna dostava: Za nakupe nad 40 EUR, na blagajni se vam bo prikazala opcija Brezplačna dostava, ki jo pred oddaja naročila le potrdite.

  • Za nakupe pod 40 eur je strošek poštnine 3,90 EUR.

.

Rezervacija izdelka

Izdelek je rezerviran z oddajo vašega naročila. Ni dovolj, da izdelek dodate v košarico. Nakup je potrebno zaključiti tako, da zaključite nakup na blagajni v spletni trgovini in dobite potrdilo naročila po elektronski pošti. Vendar pozor: vsako naročilo je v spletni trgovini shranjeno samo 10 dni. V kolikor v tem času ne dobimo plačila, bo vaše naročilo žal stornirano. Hvala za razumevanje.

Ostalo

BushyBoo.si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja z darilnimi boni brez posebne najave. Morebitni spori med strankami, ki izvirajo ali so v kakršnikoli povezavi z darilnimi boni, se rešujejo sporazumno. V nasprotnem primeru bo spor reševalo pristojno sodišče.

Vračilo in menjava blaga

Želimo, da v naši spletni trgovini nakupujete brez pomislekov in z veseljem. Če vas skrbi, da bo naročeni izdelek prevelik ali premajhen, če morda ne bo ravno take barve, kot ste si želeli, nas prosim kontaktirajte na info@bushyboo.si in z veseljem vam bomo pomagali pri izbiri prave velikosti ali z dodatnimi informacijami o izdelku.

1. Odstop od pogodbe in pravica potrošnika
Potrošnik ima pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe brez navedbe razloga, in sicer v rokih, urejenih z zakonom

2. Začetek odstopnega roka

  • Pri prodajni pogodbi se 14-dnevni odstopni rok začne s prihodom blaga v posest potrošnika ali tretje osebe, ki ni prevoznik. 

  • Če podjetje ni zagotovilo vseh potrebnih informacij (iz 43.č člena) pred ali ob sklenitvi pogodbe, se odstopni rok lahko podaljša na 12 mesecev

3. Stroški vračila blaga
Edini strošek, ki ga kot potrošnik krijete ob odstopu, je neposredni strošek vračila blaga, razen če podjetje predhodno ne obvesti potrošnika, da je ta strošek na njegovem bremenu.

4. Obveznosti podjetja ob odstopu

  • Podjetje mora potrošniku vrniti vsa prejeta plačila nemudoma, najkasneje v roku 14 dni od obvestila o odstopu, z istim plačilnim sredstvom, ki ga je potrošnik uporabil, razen če se potrošnik strinja z drugim sredstvom in mu iz tega ne nastanejo dodatni stroški. 

  • Podjetje lahko vračilo zavzame šele, ko povrne plačilo ali potrošnik predloži dokazilo o vračilu blaga oziroma ga podjetju dejansko vrne – razen če podjetje ponudi sam prevzem. 

5. Vračilo blaga
Potrošnik mora blago vrniti ali omogočiti prevzem nemudoma, vendar najpozneje v 14 dneh od sporočila o odstopu, razen če podjetje prevzema blago samo. Blago se šteje za pravočasno vrnjeno, če je oddano pred iztekom roka. 

6. Odgovornost potrošnika za zmanjšanje vrednosti

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je posledica ravnanja, ki ni potrebno za ugotovitev narave, lastnosti ali delovanja blaga. Če podjetje ni ustrezno seznanilo potrošnika o pravici do odstopa, potrošnik za zmanjšanje vrednosti ne odgovarja. 

Blago je potrebno vrniti najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Edini strošek, ki ga krijete, je neposredni strošek vračila blaga. Prodajalec vam kupnino povrne nemudoma, najpozneje pa v 14 dneh po prejemu vašega sporočila o odstopu, lahko pa zadrži vračilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokazila o pošiljanju.

 

Postopek za odstop od pogodbe. Izpolnite obrazec (klik za povezavo) OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE  
Za lažje reševanje navedite ob datumu naročila tudi številko naročila… Zadostuje pa že ime, priimek ter naslov stranke, ki ODSTOPA OD POGODBE.

Pravica do odstopa in vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga brez navedbe razloga odstopi od pogodbe, skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), razen v primerih, ko je ta pravica izključena po 135. členu ZVPot-1.

Potrošnik mora podjetju posredovati nedvoumno izjavo o odstopu (npr. po pošti ali e-pošti) ter blago vrniti najpozneje v 14 dneh po podanem obvestilu. Rok se šteje za upoštevan, če je blago poslano pred iztekom 14-dnevnega roka. Blago se vrne na naslov podjetja:
Žiga Brišar s.p., Tržaška cesta 36, 1370 Logatec.

Podjetje potrošniku povrne vsa prejeta plačila najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu, pri čemer lahko vračilo zadrži do prejema vrnjenega blaga ali dokazila, da je bilo blago poslano. Vračilo se izvede na isti plačilni vir, ki ga je potrošnik uporabil ob nakupu, razen če potrošnik izrecno soglaša z drugačnim načinom vračila.

 

Za namen vračila kupnine mora potrošnik podjetju posredovati svoje osebne podatke ter številko transakcijskega računa oziroma podatke za vračilo preko PayPal računa.

Obrazec nam pošljite na naslov podjetja (Žiga Brišar sp., Tržaška cesta 36, 1370 Logatec), ali pošljete poskeniran dokument na info@bushyboo.si. Za hitrejše reševanje ODSTOPA OD POGODBA je najbolje da nas takoj kontaktirate na telefonsko številko 040/193-540.

Priložena mora biti kopija računa. Kot kupec sami nosite breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želite vrniti ali zamenjati, razen če je do tega prišlo brez vaše krivde. 

Pravica do odstopa od pogodbe
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ali od sklenitve pogodbe o storitvah odstopi od pogodbe brez navedbe razloga, skladno z določili ZVPot. Če podjetje potrošniku pravočasno in pravilno zagotovi obrazec za odstop, se pravica uveljavlja z njegovo izpolnitvijo in posredovanjem podjetju.

Vendar pa potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih, določenih v 135. členu ZVPot:

  • če je blago izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam,

  • če gre za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok uporabe,

  • če gre za zapečateno blago, ki zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov ni primerno za vračilo, in je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat,

  • če gre za blago, ki je zaradi svoje narave po dostavi neločljivo pomešano z drugimi predmeti,

  • če gre za dobavo alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi pogodbe, dostava pa je mogoča šele po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva,

  • če gre za dobavo zapečatenih avdio- ali video posnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat,

  • če gre za dobavo časopisov, periodičnih publikacij ali revij, razen naročniških pogodb za dobavo takšnih publikacij,

  • če gre za pogodbo, sklenjeno na javni dražbi,

  • če gre za pogodbo o nastanitvenih zmogljivostih, ki niso namenjene stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane ali prostem času, kadar se podjetje zaveže, da bo storitev opravilo na določen dan ali v določenem obdobju,

  • če je storitev v celoti opravljena, potrošnik pa je pred začetkom izvajanja storitve izrecno soglašal z začetkom izvajanja in s tem, da izgubi pravico do odstopa, ko bo storitev v celoti opravljena,

  • če gre za dobavo digitalne vsebine, ki se ne dobavlja na materialnem nosilcu podatkov, in se je izvajanje začelo z izrecnim predhodnim soglasjem potrošnika in njegovo potrditvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Potrošnik izgubi pravico do odstopa tudi v drugih okoliščinah, kadar je to izrecno določeno z ZVPot ali ko je s svojim soglasjem povzročil začetek izvajanja pogodbe na način, ki izključuje možnost kasnejšega odstopa.

V 14 dneh po prejemu obvestila, vam bomo brez vprašanj vrnili stroške kupnine. Edini strošek, ki vas bremeni, je strošek vračanja blaga – poštnina od vas do našega skladišča. V primeru zamenjave blaga plačate tudi strošek ponovnega pošiljanja blaga (3,50 eur), v kolikor je znesek artikla manjši od 40 eur.

V kolikor v primeru odstopa od pogodbe, na željo kupca ni bila izvršena zamenjava blaga, prodajalec vrne celotno kupnino v roku 14 dni od prejetja obvestila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Postopek zamenjave blaga

Podjetje Žiga Brišar s.p. v primeru zamenjave blaga nemudoma vrne kupnino za izdelek. Kot stranka lahko kasneje naredite novo naročilo za blago, katerega želite imeti. Šele ko bo izdelek prispel na omenjen naslov, pošljemo nov izdelek (iz ustvarjenega novega naročila) potrošniku na podan naslov.

Naslov za vračila je naslov podjetja (glej zgoraj).

Postopek vračanja

Prosimo vas, da natisnete in izpolnite OBRAZEC ZA VRAČILO.

Izpolnite ga ter ga skupaj z izdelkom (nepoškodovanim, priporočeno: nenošenim, v originalni embalaži) in računom pošljite na naslov podjetja (Žiga Brišar s.p., Tržaška cesta 36, 1370 Logatec). Izdelek se lahko vrne uporabljen (po ZVPot-1). V primeru poškodovanega blaga pa se v skladu z 142.členom ZVPot-1 odgovarja za zmanšanje vrednosti blaga, če je zamanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga. Žiga Brišar sp. se zavezuje da v primeru poškodovanega ali uporabljenega blaga ne zavrne odstopa kupca od pogodbe in vračila prejetih plačil, lahko pa zoper kupca uveljalja zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga (odvisno od poškodbe oziroma krivde za poškodbo).

Po možnosti naj se izdelek vrne nerabljen in v nepoškodovan v nespremenjeni količini in v nepoškodovani embalaži z vsemi pripadajočimi etiketami, takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga, vam vrnemo prejeta plačila. Ob vračilu blaga mora kupec za namen vračila kupnine sporočiti osebne podatke ter transakcijski račun ali svoj paypal račun, na katerega želi vračilo plačila. Denar vam običajno vrnemo na isti plačilni vir, iz katerega je bilo naročilo plačano. 

Nekaj nasvetov pred nakupom

Da bi se izognili vsem postopkom menjave, vas vljudno prosimo, da pred nakupom preverite tabele velikosti in jih primerjate s svojimi merami ali merami vašega otroka. Če potrebujete nasvet pri izbiri prave velikosti, vam z veseljem vedno pomagamo.

Nekaj nasvetov ob prejemu paketa

Možnost vračila ali zamenjave izdelkov je namnjena temu, da lahko izdelek, če niste zadovoljni z njim, brez težav vrnete in odstopite od pogodbe. Vendar to tudi pomeni, da imate tudi vi določene obveznosti. Prosimo, da upoštevate spodnje nasvete in si tako omogočite zamenjavo oziroma vračilo izdelkov:

Reklamacija artiklov: Reševanje reklamacij in zahtevki iz naslova garancije ali stvarne napake se rešujejo v skladu z veljavno zakonodajo ter v skladu s Pogoji nakupa blaga in storitev. Reklamacije artiklov z obstoječo napako nam sporočite na e-mail info@bushyboo.si.

V primeru da ima artikel proizvajalčevo garancijo, le-to opravi proizvajalec. V vsakem primeru smo, če je le možno vedno pripravljeni zamenjati blago, če le to ni pokvarjeno zaradi napačne uporabe.

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov: info@bushyboo.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Žiga Brišar ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Žiga Brišar s.p.., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

SPLETNO REŠEVANJE SPOROV

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.Tja185

SKLADNOST Z ZAKONODAJO IN GEO-BLOCKING

BushyBoo.si posluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), spremenjenim z Uradnim listom RS št. 130/2022, in drugimi veljavnimi predpisi.

1. Pravice potrošnikov pri neskladnosti blaga

V primeru, da je dostavljeno blago neskladno s pogodbo (ni kot je oglaševano, ni ustrezne kakovosti ali nima dogovorjenih lastnosti), ima potrošnik pravico, da v dveh letih od prejema blaga uveljavlja:

  • brezplačno odpravo neskladnosti (popravilo ali zamenjavo),

  • znižanje kupnine ali

  • odstop od pogodbe in vračilo denarja, če napake ni mogoče odpraviti ali se ta ponavlja.

Za uveljavljanje pravice nas kontaktirajte na info@bushyboo.si.

2. Odstop od pogodbe 

V skladu z ZVPot-1 ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prejema blaga odstopi od pogodb. Rok za vračilo blaga znaša dodatnih 14 dni po obvestilu o odstopu.

Postopek za odstop od pogodbe:  Izpolnite obrazec (klik za povezavo) OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE  
Za lažje reševanje navedite ob datumu naročila tudi številko naročila… Obrazec pošljite na naslov podjetja ali pošljete “scan” oziroma sliko na info@bushyboo.si. Ob primeru da je stranka že prejela izdelek od nas, lahko pošljete pogodbo skupaj z naročenim izdelkom. V vsakem primeru pa bo najhitreje če nas pokličete na 040/193-540

 Zadostuje pa že ime, priimek ter naslov stranke, ki ODSTOPA OD POGODBE.

Kupec mora blago vrniti nepoškodovano, neuporabljeno in v originalni embalaži. Edini strošek kupca je strošek vračila. Vsa plačila bomo vrnili najkasneje v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu.

KLADNOST Z ZAKONODAJO IN GEO-BLOCKING

BushyBoo.si posluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), spremenjenim z Uradnim listom RS št. 130/2022, in drugimi veljavnimi predpisi.

1. Pravice potrošnikov pri neskladnosti blaga

V primeru, da je dostavljeno blago neskladno s pogodbo (ni kot je oglaševano, ni ustrezne kakovosti ali nima dogovorjenih lastnosti), ima potrošnik pravico, da v dveh letih od prejema blaga uveljavlja:

  • brezplačno odpravo neskladnosti (popravilo ali zamenjavo),

  • znižanje kupnine ali

  • odstop od pogodbe in vračilo denarja, če napake ni mogoče odpraviti ali se ta ponavlja.

Za uveljavljanje pravice nas kontaktirajte na info@bushyboo.si.

2. Odstop od pogode

V skladu z ZVPot-1 ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prejema blaga odstopi od pogodbe. Rok za vračilo blaga znaša dodatnih 14 dni po obvestilu o odstopu.

Kupec mora blago vrniti nepoškodovano, neuporabljeno in v originalni embalaži. Edini strošek kupca je strošek vračila. Vsa plačila bomo vrnili najkasneje v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu.

3. Uredba EU 2018/302 in prepoved geo-blokiranja

V skladu z Uredbo (EU) 2018/302 ne izvajamo neupravičenega geografskega blokiranja. Vsem uporabnikom iz EU omogočamo enak dostop do spletne strani, pogojev prodaje in cen, ne glede na državljanstvo, prebivališče ali sedež podjetja.

Za naročila izven Slovenije se je potrebno predhodno dogovoriti po elektronski pošti info@bushyboo.si.

Upoštevani predpisi

Pri poslovanju upoštevamo veljavno zakonodajo Republike Slovenije in Evropske unije, zlasti pa naslednje predpise, ki urejajo področje elektronskega poslovanja, varstva potrošnikov, davčne zakonodaje in druge zadevne vidike:

Ti predpisi predstavljajo pravno podlago za delovanje ponudnika in za določanje pravic ter obveznosti uporabnikov

 

Shopping Cart