Pred uporabo naše spletne trgovine pozorno preberite pogoje poslovanja. V kolikor boste nakupovali v spletni trgovini BushyBoo pomeni, da ste seznanjeni s splošnimi pogoji naše spletne trgovine, ki so opisani spodaj.
Podjetje Žiga Brišar s.p. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni trgovini.
NAZIV, PODATKI IN SEDEŽ PODJETJA
Kratko ime (PRS): Žiga Brišar s.p.
Dolgo ime (PRS): Spletna prodaja, Žiga Brišar s.p.
Sektorska pripadnost: S.14100 (Samozaposleni delodajalci)
Pravnoorganizacijska oblika: Samostojni podjetnik posameznik s.p.
Vpisan pri registrskemu organu AJPES, , zaporedna številka vpisa: 316-07-05855-2024/2, datum vpisa: datum vpisa 3.10.2024
Standardna klasifikacija dejavnosti : 46.190
Dejavnost SKD: G47.120 – Druga nespecializirana trgovina na drobno
Sedež podjetja:
Žiga Brišar
Tržaška cesta 36
1360 Logatec
Slovenija
ID zavezanca za DDV: SI18537448
Matična številka. 9761004000
TRR: SI56 0400 0028 1579 592 (OTP)
TELEFONSKI KONTAKT: 040/193-540
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine s mešanim blagom Žiga Brišar s.p. so pripravljeni skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) ter priporočili GZS.
Spletna trgovina Žiga Brišar s.p. predstavlja informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov končnemu uporabniku. Upravljavec spletne trgovine je podjetje Žiga Brišar s.p. (v nadaljevanju: ponudnik).
Uporabnik je vsaka oseba, ki uporablja spletno trgovino oziroma v njej opravi nakup. Ob registraciji si obiskovalec ustvari uporabniški račun, ki vsebuje uporabniško ime (enako elektronskemu naslovu) ter geslo, določeno ob registraciji. S tem se obiskovalec evidentira kot uporabnik, pri čemer uporabniško ime in geslo predstavljata nedvoumno povezavo z vnesenimi osebnimi podatki.
Nakup v spletni trgovini je omogočen tako registriranim kot tudi neregistriranim uporabnikom.
Ti splošni pogoji urejajo način poslovanja spletne trgovine Žiga Brišar s.p., opredeljujejo pravice in dolžnosti uporabnikov ter urejajo razmerje med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotovil naslednje podatke: naziv in sedež podjetja, kontaktne podatke za hitro in učinkovito komunikacijo, bistvene lastnosti ponujenega blaga oziroma storitev, informacijo o razpoložljivosti izdelkov, pogoje dostave ali izvedbe storitev, jasno in pregledno navedene cene, možnosti in pogoje plačila, časovno omejenost ponudbe, rok in pogoje za odstop od pogodbe ter natančen opis postopka v primeru pritožbe, vključno z navedbo kontaktne osebe oziroma službe za podporo kupcem.
Načini plačila
V spletni trgovini Žiga Brišar s.p. so na voljo naslednje možnosti plačila:
plačilo po predračunu,
plačilo po povzetju.
Ponudnik kupcu vedno izda račun na trajnem mediju, kjer so razvidni vsi stroški ter priložena navodila o odstopu od pogodbe in vračilu izdelkov (če je to mogoče). Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki na strežniku ponudnika, hkrati pa se ob oddaji naročila pošlje na e-naslov kupca. Registrirani uporabniki lahko svoja naročila kadarkoli pregledajo v osebnem profilu (Moj profil). Po oddanem naročilu, kupec počaka na potrditveni email iz ponudnikove strani (pošiljamo iz emaila: info@bushyboo.si) , v katerem so vsi podatki o naslovu dostave in naročenimi izdelki z vsemi zneski (strošek dostave ter skupni znesek). Tako lahko kupec preveri če so vneseni podatki pravilni (naslov dostave, strošek naročila…) in lahko tako odpiše na morebitne napake pri naročilu.
Naročilo
Naročilo lahko odda vsak kupec, pri čemer mora biti naslov za dostavo enak kontaktnemu naslovu kupca ali drug naslov znotraj držav članic Evropske unije.
Veljavnost ponudbe
Cene, navedene v spletni trgovini, so fiksne in veljajo izključno za spletna naročila. Možno je, da se cene izdelkov v spletni trgovini razlikujejo od cen v drugih prodajnih mestih po Sloveniji. Cene veljajo za plačila z zgoraj navedenimi načini in pod navedenimi pogoji. Vse cene so izražene v evrih in vključujejo DDV.
Veljavnost akcijske ponudbe
Trajanje posamezne akcijske ponudbe je navedeno pri vsakem artiklu posebej. Časovna veljavnost akcij se lahko med izdelki razlikuje.
POSTOPEK NAROČILA
1. IZBIRA IZDELKA
Na spletni strani www.BushyBoo.si v kategorijah izberete izdelek in kliknete povezavo “Dodaj v košarico”. V kolikor je potrebno, izberete izdelku potrebne lastnosti (velikost ali barvo). Sistem izpiše, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico (pokaže se kljukica). Pokaže se vam okenček Prikaži košarico, kjer lahko preverite stanje naročila.
2. KOŠARICA
V zgornjem levem kotu se nahaja ikona nakupovalne košarice. S klikom na ikono se vam prikaže vsebina vaše nakupovalne košarice. V košarici imate možnost spremeniti količino izdelka. Lahko tudi vpišete kupon za popust. Za zaključek naročila kliknete na Nadaljuj na blagajno. Najmanjši znesek za nakup je 5 eur!
3. BLAGAJNA
Na strani blagajne izpolnite naslednje podatke:
- Podrobnosti o plačniku: ime, priimek, naslov, telefonska številka, telefon in e-mail naslov
Morate izpolniti vsa polja, ki so označena z zvezdico.
- Podatki o dostavi
Lahko odkljukate in izpolnite tudi Dostavi na drugi naslov.
- Način plačila
Izbirate lahko med načini plačila: po povzetju, preko kreditne kartice ali na trr podjetja.
- Opombe naročila
V polju Opombe naročila lahko zapišete, če nam želite še kaj dodatnega sporočiti pred oddajo naročila.
Ko vse izpolnite kliknete na Kupite sedaj.
- Naročilo
Pred končno oddajo naročila kupec preveri pravilnosti naročila, omogočen je celotni pregled vsebine naročila.
S klikom na “Zaključek nakupa” uporabnik potrdi naročilo. Z oddajo naročila se kupec strinja s plačilom in je dolžan ponudniku plačati celotno kupnino za opravljen nakup. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na strani izpiše tekst: Vaše naročilo je bilo uspešno oddano. O statusu naročila je kupec obveščen na elektronski naslov.
Postopek obveščanja o nakupu
- Naročilo
Po oddaji naročila kupec počaka na potrditveni email iz strani ponudnika (pošljemo v 48 urah iz emaila info@bushyboo.si), v katerem lahko preveri morebitne nepravilnosti. Prikazana je skupna vrednost artiklov (z vštetimi popusti), stroški poštnine in skupni strošek nakupa. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Kupec ima pri tem koraku še vedno možnost, da naročilo prekliče.
- Račun
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Kupec prejme po elektronski pošti račun. V kolikor je izbran način plačila preko računa, je kupec dolžan plačati znesek naročila na ponudnikov račun.
- Dostava
Ponudnik je blago pripravil in ga odposlal. O tem po elektronski pošti obvesti kupca in ga hkrati seznani s številko sledenja, s katero lahko sledi paketu pri dostavni službi, ki je bila izbrana.
Dostava
BushyBoo.si dostavlja samo po Sloveniji. Za dostavo v tujino nam pišite na info@bushyboo.si.
Dostavljamo z POŠTO SLOVENIJE ali GLS. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito.
Blago, ki je na zalogi in naročeno na spletni strani vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času. Želen izdelek vam bomo odposlali najkasneje v 1-5 delovnih dneh po plačilu blaga. V kolikor bi prišlo do zamude pri dostavi, ponudnik o tem obvesti kupca, ki lahko odstopi od pogodbe. Za izdelke, ki niso na zalogi in se lahko naročijo (na zalogi-nima zaloge, a se lahko naroči) se rok dobave naknadno preveri pri dobaviteljih. Predviden rok dobave je 14-21 dni.
Če izdelek ni na zalogi vas obvestimo o dobavi preko e-naslova ali po telefonu.
Dostava v Sloveniji:
- Brezplačna dostava: Za nakupe nad 40 EUR, na blagajni se vam bo prikazala opcija Brezplačna dostava, ki jo pred oddaja naročila le potrdite.
- Za nakupe pod 40 eur je strošek poštnine 3,90 EUR.
Rezervacija izdelka
Izdelek je rezerviran z oddajo vašega naročila. Ni dovolj, da izdelek dodate v košarico. Nakup je potrebno zaključiti tako, da zaključite nakup na blagajni v spletni trgovini in dobite potrdilo naročila po elektronski pošti. Vendar pozor: vsako naročilo je v spletni trgovini shranjeno samo 10 dni. V kolikor v tem času ne dobimo plačila, bo vaše naročilo žal stornirano. Hvala za razumevanje.
Ostalo
Neskladnost blaga
Če naročeno blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno zagotovil, ali če je bilo dostavljeno napačno (npr. napačna količina, barva ali model), mora kupec o tem takoj obvestiti ponudnika. Reklamacija bo obravnavana in rešena v najkrajšem možnem času.
Kupec mora neskladnost sporočiti pisno ter izdelek vrniti na sedež podjetja. V obvestilu mora natančno opisati ugotovljeno neskladnost in jasno navesti svoj zahtevek. Izdelek je treba poslati skupaj z vso priloženo dodatno opremo, kopijo računa, garancijskim oziroma servisnim listom ter drugimi morebitnimi priloženimi dokumenti.
Potrošnik, ki pravočasno obvesti ponudnika, ima pravico:
zahtevati brezplačno odpravo neskladnosti izdelka,
zahtevati sorazmerno znižanje kupnine,
odstopiti od pogodbe in zahtevati vračilo plačanega zneska.
Ponudnik se zavezuje, da bo na pisno obvestilo odgovoril najkasneje v osmih delovnih dneh. Če bo ugotovljeno, da je zahtevek neutemeljen, bo kupec o tem obveščen, izdelek pa bo vrnjen na njegove stroške.
Ponudnik je dolžan kupcu dobaviti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki obstajajo ob dobavi ali se pokažejo v dveh letih po prevzemu izdelka (78. člen ZVPot-1). Za neskladnost gre, kadar izdelek nima lastnosti, potrebnih za normalno uporabo ali promet, ko ne izpolnjuje posebnega namena, ki je bil znan prodajalcu, ali kadar odstopa od izrecno dogovorjenih lastnosti oziroma od predstavljenega vzorca ali modela.
Potrošnik lahko svoje pravice iz naslova neskladnosti uveljavlja, če prodajalca pisno obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je neskladnost ugotovil (84. člen ZVPot-1).
BushyBoo.si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja z darilnimi boni brez posebne najave. Morebitni spori med strankami, ki izvirajo ali so v kakršnikoli povezavi z darilnimi boni, se rešujejo sporazumno. V nasprotnem primeru bo spor reševalo pristojno sodišče.
Vračilo in menjava blaga
Želimo, da v naši spletni trgovini nakupujete brez pomislekov in z veseljem. Če vas skrbi, da bo naročeni izdelek prevelik ali premajhen, če morda ne bo ravno take barve, kot ste si želeli, nas prosim kontaktirajte na info@bushyboo.si in z veseljem vam bomo pomagali pri izbiri prave velikosti ali z dodatnimi informacijami o izdelku.
1. Odstop od pogodbe in pravica potrošnika
Potrošnik ima pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe brez navedbe razloga, in sicer v rokih, urejenih z zakonom.
2. Začetek odstopnega roka
Pri prodajni pogodbi se 14-dnevni odstopni rok začne s prihodom blaga v posest potrošnika ali tretje osebe, ki ni prevoznik.
Če podjetje ni zagotovilo vseh potrebnih informacij (iz 43.č člena) pred ali ob sklenitvi pogodbe, se odstopni rok lahko podaljša na 12 mesecev.
3. Stroški vračila blaga
Edini strošek, ki ga kot potrošnik krijete ob odstopu, je neposredni strošek vračila blaga, razen če podjetje predhodno ne obvesti potrošnika, da je ta strošek na njegovem bremenu.
4. Obveznosti podjetja ob odstopu
Podjetje mora potrošniku vrniti vsa prejeta plačila nemudoma, najkasneje v roku 14 dni od obvestila o odstopu, z istim plačilnim sredstvom, ki ga je potrošnik uporabil, razen če se potrošnik strinja z drugim sredstvom in mu iz tega ne nastanejo dodatni stroški.
Podjetje lahko vračilo zavzame šele, ko povrne plačilo ali potrošnik predloži dokazilo o vračilu blaga oziroma ga podjetju dejansko vrne – razen če podjetje ponudi sam prevzem.
5. Vračilo blaga
Potrošnik mora blago vrniti ali omogočiti prevzem nemudoma, vendar najpozneje v 14 dneh od sporočila o odstopu, razen če podjetje prevzema blago samo. Blago se šteje za pravočasno vrnjeno, če je oddano pred iztekom roka.
6. Odgovornost potrošnika za zmanjšanje vrednosti
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je posledica ravnanja, ki ni potrebno za ugotovitev narave, lastnosti ali delovanja blaga. Če podjetje ni ustrezno seznanilo potrošnika o pravici do odstopa, potrošnik za zmanjšanje vrednosti ne odgovarja.
Blago je potrebno vrniti najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Edini strošek, ki ga krijete, je neposredni strošek vračila blaga. Prodajalec vam kupnino povrne nemudoma, najpozneje pa v 14 dneh po prejemu vašega sporočila o odstopu, lahko pa zadrži vračilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokazila o pošiljanju.
Postopek za odstop od pogodbe. Izpolnite obrazec (klik za povezavo) OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE
Za lažje reševanje navedite ob datumu naročila tudi številko naročila… Zadostuje pa že ime, priimek ter naslov stranke, ki ODSTOPA OD POGODBE.
Pravica do odstopa in vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga brez navedbe razloga odstopi od pogodbe, skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), razen v primerih, ko je ta pravica izključena po 135. členu ZVPot-1.
Potrošnik mora podjetju posredovati nedvoumno izjavo o odstopu (npr. po pošti ali e-pošti) ter blago vrniti najpozneje v 14 dneh po podanem obvestilu. Rok se šteje za upoštevan, če je blago poslano pred iztekom 14-dnevnega roka. Blago se vrne na naslov podjetja:
Žiga Brišar s.p., Tržaška cesta 36, 1370 Logatec.
Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju osebnih podatkov v skladu z veljavno zakonodajo (Zakon o varstvu osebnih podatkov, Ur. list RS, št. 163/2022). Vsi podatki, zbrani preko spletne strani, so zaupni in bodo uporabljeni izključno za pošiljanje obvestil, ponudb, računov in komunikacijo v zvezi z naročili.
Kupci imajo pravico do brezplačnega vpogleda v svoje osebne podatke, pravico do popravka ter pravico zahtevati njihov izbris. Vprašanja glede obdelave osebnih podatkov ali zahteve za izbris lahko pošljete na e-naslov: info@bushyboo.si ali pisno na naslov podjetja.
Vračilo naročenega izdelka
Prosimo vas, da natisnete in izpolnite OBRAZEC ZA VRAČILO.
Izpolnite ga ter ga skupaj z izdelkom (nepoškodovanim, priporočeno: nenošenim, v originalni embalaži) in računom pošljite na naslov podjetja (Žiga Brišar s.p., Tržaška cesta 36, 1370 Logatec). Priporočamo da pred vračilom izdelka pokličete na 040/193-540 ali nam pišite na info@bushyboo.si
Izdelek se lahko vrne uporabljen (po ZVPot-1). V primeru poškodovanega blaga pa se v skladu z 142.členom ZVPot-1 odgovarja za zmanšanje vrednosti blaga, če je zamanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga. Žiga Brišar sp. se zavezuje da v primeru poškodovanega ali uporabljenega blaga ne zavrne odstopa kupca od pogodbe in vračila prejetih plačil, lahko pa zoper kupca uveljalja zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga (odvisno od poškodbe oziroma krivde za poškodbo).
Po možnosti naj se izdelek vrne nerabljen in v nepoškodovan v nespremenjeni količini in v nepoškodovani embalaži z vsemi pripadajočimi etiketami, takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga, vam vrnemo prejeta plačila. Ob vračilu blaga mora kupec za namen vračila kupnine sporočiti osebne podatke ter transakcijski račun ali svoj paypal račun, na katerega želi vračilo plačila. Denar vam običajno vrnemo na isti plačilni vir, iz katerega je bilo naročilo plačano.
Nekaj nasvetov pred nakupom
Da bi se izognili vsem postopkom menjave, vas vljudno prosimo, da pred nakupom preverite tabele velikosti in jih primerjate s svojimi merami ali merami vašega otroka. Če potrebujete nasvet pri izbiri prave velikosti, vam z veseljem vedno pomagamo.
Nekaj nasvetov ob prejemu paketa
Možnost vračila ali zamenjave izdelkov je namnjena temu, da lahko izdelek, če niste zadovoljni z njim, brez težav vrnete in odstopite od pogodbe. Vendar to tudi pomeni, da imate tudi vi določene obveznosti. Prosimo, da upoštevate spodnje nasvete in si tako omogočite zamenjavo oziroma vračilo izdelkov:
Reklamacija artiklov: Reševanje reklamacij in zahtevki iz naslova garancije ali stvarne napake se rešujejo v skladu z veljavno zakonodajo ter v skladu s Pogoji nakupa blaga in storitev. Reklamacije artiklov z obstoječo napako nam sporočite na e-mail info@bushyboo.si.
V primeru da ima artikel proizvajalčevo garancijo, le-to opravi proizvajalec. V vsakem primeru smo, če je le možno vedno pripravljeni zamenjati blago, če le to ni pokvarjeno zaradi napačne uporabe.
Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov: info@bushyboo.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Žiga Brišar ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Žiga Brišar s.p.., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.Tja185
SKLADNOST Z ZAKONODAJO IN GEO-BLOCKING
BushyBoo.si posluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), spremenjenim z Uradnim listom RS št. 130/2022, in drugimi veljavnimi predpisi.
1. Pravice potrošnikov pri neskladnosti blaga
V primeru, da je dostavljeno blago neskladno s pogodbo (ni kot je oglaševano, ni ustrezne kakovosti ali nima dogovorjenih lastnosti), ima potrošnik pravico, da v dveh letih od prejema blaga uveljavlja:
brezplačno odpravo neskladnosti (popravilo ali zamenjavo),
znižanje kupnine ali
odstop od pogodbe in vračilo denarja, če napake ni mogoče odpraviti ali se ta ponavlja.
Za uveljavljanje pravice nas kontaktirajte na info@bushyboo.si.

